Siirry suoraan sisältöön

Toimitusehdot

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Maggia Finland Oy (Y-tunnus 2964523-2). Yrityksen postiosoite on Koivuviita 10 G, 02130 Espoo (vain postiosoite, ei käyntiä).

Tuotteiden hinnat on esitetty euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Vahvistamalla tilauksen asiakas hyväksyy kulloinkin voimassa olevat hinnat ja toimitusehdot.

Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan suostumus tilauksen tekoon.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt maggia yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Maggia Finland Oy
Koivuviita 10 G
02130 Espoo

+358505231903
info@maggia.fi
maggia.fi
2964523-2

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Toimitusaika tilauksellesi on noin 3-7 työpäivää, riippuen tietenkin varastotilanteestamme ja tilattavasta tuotteesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteillamme on normaali 14- päivän vaihto- sekä palautusoikeus. Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet käyttämättöminä. Ota yhteyttä meihin ennen tuotteiden palauttamista. Täytä palautuslomake, merkitse palautuksen syy ja palauta tuote tavallisena postipakettina tai kirjeenä. Palauttavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkaukissaan. Alusvaatteilla ja sukkahousuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksesta, palautussumma maksetaan suoraan asiakkaan tilille. Käsittelemme palautukset 14 päivän kuluessa. Palauttaminen on maksutonta, jos valitsit toimitustavaksi Postin, Matkahuollon tai Postnor pakettitoimituksen. Tavallisella Postitus-toimitustavalla tilatut tuotteet voi palauttaa maksamalla . Tässä tapauksessa ole yhteydessä meihin sähköpostitse, saat alennuskoodin seuraavaa tilausta varten.  

Tuotteillamme on normaali 14- päivän vaihto- sekä palautusoikeus. Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet käyttämättöminä. Ota yhteyttä meihin ennen tuotteiden palauttamista, lähetämme palautustarran sähköpostitse.

Täytä palautuslomake, merkitse palautuksen syy ja palauta tuote tavallisena postipakettina tai kirjeenä. Palauttavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkaukissaan. Alusvaatteilla ja sukkahousuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksesta, palautussumma maksetaan suoraan asiakkaan tilille. Käsittelemme palautukset 14 päivän kuluessa. Palauttaminen on maksutonta, jos valitsit toimitustavaksi Postin, Matkahuollon tai Postnor pakettitoimituksen.  

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 10 euroa.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.